sobota 19. listopadu 2016

Zdravím všechny příchozí,
     po delší odmlce přicházím s tipem na zajímavé webové stránky. Jako vždy jsem něco hledala tak dlouho, až jsem našla něco úplně jiného. Jedná se o dílo Spolku pro vojenská pietní místa. Překvapil mě rozsah informací a dat, které zveřejňují. Nabízí obsáhlý katalog pomníků, památníků, hrobů obětí válek a bojů s fotkami, souřadnicemi a také poznámkami k některým osobám. Myslím, že pro všechny z Vás, kteří se zabýváte vojenskou historií, místopisem, genealogií nebo pouze hledáte něco zajímavého o předcích svých blízkých, je to úžasná pomůcka. Kdysi jsem chtěla zpracovávat podobné téma jako bakalářskou práci, ale to objíždění a hledání bylo natolik vyčerpávající, že jsem ten nápad opustila. Proto dokáži ocenit, kolik energie do takové databáze musí vkládat autoři příspěvků. Tím spíše, že se neomezují jen na Českou republiku. Klaním se před jejich snahou a doporučuji široké veřejnosti k nahlédnutí.

Spolek pro vojenská pietní místa

Přeji pěkný zbytek listopadu. Doufám, že se brzy vrátím s novým článkem, než vypukne vánoční hysterie :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat